2015/11/06

HQRevShare jau 7 paketai

Nors šiuo metu ir yra vis dar tvarkomas HQRevShare serveris ir darbai vyksta pilnu tempu, tačiau pinigai už Add packus vistiek sukasi.
Pas mane, palyginus su kitais žaidėjais, paketų yra gana mažai, tačiau iš uždirbtų pinigų yra perkami nauji paketai.
Kai pritrūksta kelių centų iki paketo pirkimo paspaudinėju reklamas, tačiau iš to didelio pinigo neuždirbsi. Tai atima daug laiko, o nauda nelabai ir matosi. Ko negalima būtų pasakyti apie paketus.
Šiuo metu mano turimi 7 paketai verti 35 dolerių (7x5=35) neskaičiuojant uždarbio. Kadangi kiekvieno vertė pasidaro 7.5 dolerio, tai gaunasi 52.5 dolerio arba 17.5 dolerio gryno pelno. Kadangi tų pinigų aš nenuėmu, o reinvestuoju atgal į paketus, tai uždarbis tik didėja.
Tiesa, pirmojo mano paketo galiojimas jau yra pasibaigęs, o iš jo uždirbti pinigai investuoti į kitus paketus.
Sistema labai paprasta. Vienas pigiausias paketas uždirba 2.5 dolerio, o tai reiškia, kad iš nupirktų dviejų paketų ir už juos gavus pinigus bus galima nusipirkti jau tris ir t.t.
Kuo daugiau perki, tuo daugiau laimi. Aišku turint pinigų galima iškart nusipirkti galimus maksimum 500 paketų ir nebesukti sau galvos, tačiau pas mane tokių pinigų nėra ir aš džiaugiuosi mėlačiumi.
Jei tu turi pinigų ir noro užsidirbti spausk nuorodą ir junkis į mano komandą, kuo daugiau žmonių, tuo smagiau dalintis idėjomis kaip galima uždirbti pinigus.
Visada padėsiu savo komandos nariams, bei pakonsultuosiu norinčius užsidirbti.

Komentarų nėra: